مدرسی امام جمعه محمدآباد یزد:پست‌ها و مسئولیت‌ها در نظام اسلامی برای رسیدن به مقاصد شخصی نیست و امانت است

تودیع و معارفه فرماندار یزد (3)

یزدفردا :حجت‌الاسلام سیدكاظم مدرسی:در نظام اسلامی نیز مسئولیت‌ها، عزیزترین امانت‌ها نزد ماست و باید برای مسئولان ارزشمند باشد و در راستای حفظ منافع مرم مانند جان از آن محافظت شود.
به گزارش یزدفردا "امام جمعه محمدآباد یزد و از وعاظ برجسته استان یزد نیز پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار یزدبا بیان اینكه به فرموده قرآن، حكومت در نظام اسلامی یكی از امانات الهی است، اظهار داشت: پست‌ها، مقام‌ها و مسئولیت‌ها نیز در نظام اسلامی امانت الهی هستند و از آنجا كه این امانت متعلق به مردم است، هیچ مسئولی حق ندارد از این امانت الهی در زمینه‌ای به جز خیر مردم استفاده كند.
حجت‌الاسلام سیدكاظم مدرسی خاطرنشان كرد: پست‌ها و مسئولیت‌ها در نظام اسلامی برای رسیدن به مقاصد شخصی نیست و امانت است و در فرهنگ اسلامی ما هنگامی‌ كه امانتی به فردی سپرده می‌شود، باید همانند عزیزترین اشیا خود به آن بنگریم و به تمام معنا از آن مراقبت كنیم.
وی افزود: در نظام اسلامی نیز مسئولیت‌ها، عزیزترین امانت‌ها نزد ماست و باید برای مسئولان ارزشمند باشد و در راستای حفظ منافع مرم مانند جان از آن محافظت شود.
مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال همت مضاعف و كار مضاعف از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همت مضاعف اراده‌ای است كه عزم و تصمیم را در خود ذوب می‌كند و شخصی كه دارای همت است، تمام تلاش خود را برای رسیدن به مقصد می‌كند كه این روحیه در تمام مسئولان از رئیس جمهور تا دیگران به وضوح قابل مشاهده است.
وی از عظیمی‌نیا، فرماندار سابق یزد نیز كه با ولایت‌مداری، خدامحوری و مردم‌داری به خدمت پرداخت نیز قدردانی كرد.
ساند.

در این مراسم از خدمات محمود عظیمی‌نیا تجلیل و عزیزالله سیفی به عنوان فرماندار یزد معرفی شد.
عظیمی‌نیا با 30 سال سابقه كار در مراكز مختلف به بازنشستگی نائل شد و سیفی كه پیش از این در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد فعالیت می‌كرد، سكان فرمانداری یزد را به دست گرفت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا